Известие

Collapse
No announcement yet.

147- принцип на работа на горните носачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Подкалника не се маха колега, това е излишно. Има място за болта, влиза между подкалника и калника.
    Тук не позна - фабрично главата на болта не е към калника. Отвиваш амортисьора отгоре

    ---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 19:59 ----------

    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
    Въпроса е каква да е греста, някой коментираха едно време някаква "морска", сега четох корабна, виждал съм оше няколко вида, графитна, високооборотна, самолетна и т.н., напоследък ползвам една прозрачна като санитарен силикон на вид, уж не влияе на гуми и пластмаси, ползвам я също за водачите на спирачните апарати, засега няма ядове. Вие какво ползвате в случая?
    Това е силиконова

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
      Ми тампони на стабилизираща щанга не си ли виждал - там метал се вътри в гума на поне 90% от колите

      ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:19 ----------




      Бавен си - аз правя всичко това за 20 мин

      ---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 19:20 ----------



      Имат ги същите проблеми Миро - повярвай ми. Просто 166-цата е много по обезшумена и вътре в купето не се чува почти нищо
      Тампоните на стабилизиращата щанга са друго нещо. Самата щанга е от съвсем друг метал-еластичен. При носачите втулките са от твърд метал. И при експериментите, които проведох със старите носачи установих, че скурцането идва от въртенето на тази част на втулката, която е като шайба. Самите тампони са доста износени и втулката при добро желание може изобщо да не контактува с гумата, но тъпата шайба си скърца яко. Е поставени на колата няма как и втулката да не скърца, но голямото скърцане идва от шайбата. Пак повтарям, че това го установих със старите ми износени носачи и не претендирам, че винаги е така. Та предполагам, че и липсата на шайба влияе положително при стаб. Щанга.
      В крайна сметка ще видя как да реша проблема
      Мисля си и старите носачи да ги рециклирам и да им сложа полиуретан и да имам винаги едни готови под ръка и при нужда да ги завъртам. Но очеводно, че 100% работещо решение няма за съжаление.
      Все пак ако човек само лежи под колата или я кара по сервизи кога ще му остава време да я кара.

      Sent from my G7-L01 using Tapatalk

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от azcv Покажи съобщение
        Тампоните на стабилизиращата щанга са друго нещо. Самата щанга е от съвсем друг метал-еластичен. При носачите втулките са от твърд метал.

        Sent from my G7-L01 using Tapatalk

        Това повече не го казвай никъде...да различен е материала,но метала няма нищо общо,липсата на смазващо вещество води до скърцане,хрупане и т.н.


        И тампоните на щангата също скърцат..особено полиуретан без смазка.
        Last edited by undy; d.m.y г., 07:42.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #34
          Щангата не трябва въобще да се върти в тампон.
          Почне ли да се върти трябват нови тампони
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Хора не знам какви носачи и тампони слагате. На моята 156-ца само оригиналния носач, дето беше на 15 години, ми е скърцал. От тогава нито ATEC, нито TRW ми е скръцнал, а съм ги слагал, без да ги смазвам дори. И не, не го казвам, защото ги продавам, а защото е така!
            www.t-auto.bg

            Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Щангата не трябва въобще да се върти в тампон.
              Почне ли да се върти трябват нови тампони
              Няма начин. Тоя тампон не е направен така, както тампона в средата на долния носач. Но и колата не е замислена за нашите пътища. В Италия колите не скърцат, а като дойдат тук става страшно

              Comment


              • #37
                [QUOTE=Alex_26;1479007]Тук не позна - фабрично главата на болта не е към калника. Отвиваш амортисьора отгоре[COLOR="Silver"]

                Е много ясно, мислиш ли че не знам как е болта, в случая говорим за правени веднъж носачи при които едва ли ще сложиш болта както трябва, а ще го сложиш както е по-лесно така че да излиза с поглед. Дори и при първата манипулация подкалник никога не съм свалял. Аз съм си намерил няколко болта за резерва и като ме мързи да си играя ги режа с ел.ножовка за 2мин и ръгам новия наобратно и след 1ч колата е вън с нови носачи.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #38
                  Аз съвсем умишлено, след смяната на носача, си монтирах болта във "фабричната позиция".
                  Това все пак внася някаква допълнителна сигурност, макар, че е малко вероятно да се стигне до нея.
                  Свалянето на горната конзола не е нещо непосилно а и не сменям носачи всеки ден.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Tо да беше само конзолата......и амортисьор,болтове,вилици,биалетки...
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Аз съвсем умишлено, след смяната на носача, си монтирах болта във "фабричната позиция".
                      Това все пак внася някаква допълнителна сигурност, макар, че е малко вероятно да се стигне до нея.
                      Свалянето на горната конзола не е нещо непосилно а и не сменям носачи всеки ден.
                      При 166 не става с обръщане на болта. Пак няма място.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Аз съвсем умишлено, след смяната на носача, си монтирах болта във "фабричната позиция".
                        Това все пак внася някаква допълнителна сигурност, макар, че е малко вероятно да се стигне до нея.
                        Свалянето на горната конзола не е нещо непосилно а и не сменям носачи всеки ден.
                        При 66 е приказка в сравненние с на 47/56.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #42
                          скоба шарнирни болтове

                          Здравейте,
                          коя от двете скоби би ми свършила работа - едно или две ?
                          За лична чрезвичайна употреба.
                          Alfa Romeo 1.8 TS `98
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                            Здравейте,
                            коя от двете скоби би ми свършила работа - едно или две ?
                            За лична чрезвичайна употреба.


                            Втората е много по практична!
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #44
                              Носачи

                              Колега,тампона не превърта в металната втулка,а в носача,мет.втулка е неподвижна,а скърцането е от некачествена гума на тампона.
                              Алфа Ромео 159

                              Comment


                              • #45
                                Да,ама не
                                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                                Comment

                                Working...
                                X